Nyomtatás 
Forrás: Vital.hu (https://new.vital.hu)

Kampány a zöldség- és gyümölcsfogyasztás növelésére

Kampányt indít a zöldség- és gyümölcsfogyasztás népszerűsítésére a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) az Interfel francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezettel, az 5 millió euró költségvetésű program finanszírozását az Európai Unió (EU) 80 százalékban vállalja, az agrárkamara 1,2 millió euró támogatásban részesül - közölte a NAK kedden az MTI-vel.

A közlemény idézi Győrffy Balázst, a NAK elnökét, aki elmondta, az európai friss kalandok elnevezésű hároméves, 2018-2020 közötti edukációs kampány főként a gyermekeket és a gyermekes családokat ösztönzi a friss zöldség- és gyümölcs fogyasztására. A NAK szerint a fogyasztásnövelő kampányt igazolja például az a GfK-kutatás is, amely szerint a többi között a gyermekes családok vásárolják a legkevesebb friss zöldséget és gyümölcsöt.

Olyan nincs, hogy "felfázás" - mi is ez valójában? > > > [1]

A NAK közölte, ha a jelenlegi napi fogyasztást 460 grammra sikerülne emelni, az önmagában 730 ezer tonna termelésbővítésre és több mint 100 milliárd forint új érték előállításra adna lehetőséget a magyar gazdáknak.



A cikket a vital.hu-n az alábbi címen találja meg:
https://new.vital.hu/zoldseg-gyumolcsfogyasztas-noveles