„A legaggasztóbb az, hogy a nők 41 százaléka iktatott már ki az étrendjéből egy-egy ételt csupán azért, mert a barátnői megijesztették egy rémtörténettel. A tanulmány rámutat arra, hogy az emberek egyre inkább fogyókúra-függők lesznek, és évről évre többet foglalkoznak a kalóriákkal” – összegezte a lényeget a cég szóvivője.
„Érthető, hogy mindannyian szeretnénk jól kinézni és egészségesek lenni, de ehhez a legtöbb ember esetében nincs szükség arra, hogy drasztikus életmódváltáson essünk át. Az egészséges étrend titka a mértékletességben rejlik: hisszük, hogy változatosan érdemes táplálkozni, mindenből egy kicsit magunkhoz véve, nem szabad túlzásokba esni. A rendszeres mozgás szintén nagyon fontos” – tette hozzá a szakember.
A „Be Simply Great” cím alatt futó kampány lényege, hogy nincs szükség drámai változásokra és lemondásokra, ha jó formában akarunk lenni, egyszerűen csak az arany középutat kell megtalálni. A kampány arca Victoria Pendleton olimpiai bajnok, mögötte egy sor szakemberrel: személyi edzőkkel, egy médiapszichológussal és egy dietetikussal.