2024. November 12. kedd
A nőknek több mint a fele hosszasan képes értekezni a kalóriákról, a cukortartalomról és egy-egy élelmiszer egészségügyi kockázatairól, függetlenül attól, hogy a hallgatóságuk kíváncsi-e a megosztott információra. Négyből egy nő nem restelli kioktatni se az ismerőseit, ha életmódváltásról és fogyókúráról van szó – derül ki egy friss brit tanulmányból, amely a The Simply Great Drinks Company megbízásából készült.

„A legaggasztóbb az, hogy a nők 41 százaléka iktatott már ki az étrendjéből egy-egy ételt csupán azért, mert a barátnői megijesztették egy rémtörténettel. A tanulmány rámutat arra, hogy az emberek egyre inkább fogyókúra-függők lesznek, és évről évre többet foglalkoznak a kalóriákkal” – összegezte a lényeget a cég szóvivője.

„Érthető, hogy mindannyian szeretnénk jól kinézni és egészségesek lenni, de ehhez a legtöbb ember esetében nincs szükség arra, hogy drasztikus életmódváltáson essünk át. Az egészséges étrend titka a mértékletességben rejlik: hisszük, hogy változatosan érdemes táplálkozni, mindenből egy kicsit magunkhoz véve, nem szabad túlzásokba esni. A rendszeres mozgás szintén nagyon fontos” – tette hozzá a szakember.

A „Be Simply Great” cím alatt futó kampány lényege, hogy nincs szükség drámai változásokra és lemondásokra, ha jó formában akarunk lenni, egyszerűen csak az arany középutat kell megtalálni. A kampány arca Victoria Pendleton olimpiai bajnok, mögötte egy sor szakemberrel: személyi edzőkkel, egy médiapszichológussal és egy dietetikussal.


Forrás: Medipress
2014. 07. 30.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés
- Karácsonyi ajánlat -
- Kiemelt ajánlat -
- Egészségplázából -