Ehhez hozzájön a jármű gyártása során felszabaduló szén-dioxid: az akkumulátor kialakítása körülbelül 50 grammnyi szén-dioxiddal jár, és annak megsemmisítése is - bár erre még nincsenek pontos adatok - károsanyag-kibocsátást eredményez.
Egy dízel jármű csak 10-15 grammal bocsát ki több szén-dioxidot, mint egy elektromos autó.
_______________________________ajánló____________________________
Visszajöhet az ősz haj eredeti színe?
Csodálatos, hol tart ma a tudomány! Egy természetes hatóanyag a haj keratinjával kapcsolatba lépve újraéleszti a haj eredeti színét. Klinikailag tesztelt termék.
Ilyen egyszerű használni>>> ____________________________________________________________________
A szakértő hangsúlyozta, mindezek alapján - a lokális emisszió miatt is - rövid távra, egy kis méretű, kicsi akkumulátorral szerelt autó valóban jobb lehet a károsanyag-kibocsátás szempontjából, mint a dízel vagy benzines társai, így egy nagyváros centrumának tehermentesítésére is jó alternatíva. Ugyanakkor a messzi utakra még mindig egy dízel autó a jobb választás.