A találmány Ausztráliában látott napvilágot, ahol több mint 4,8 millió ember él inkontinenciával. Napjainkig műanyag-alapú fehérneműt kellett viselniük, ami inkább pelenka érzetet biztosít, mintsem felnőtt fehérneműét. A Kiwi cég terméke azonban különböző színekben és trendi csipkebetéttel nyújt védelmet.
A feltaláló-dizájner Frantisek Riha-Scott elmondta, hogy azért öntötte formába elképzeléseit, mert „az inkontinencia-piac forradalomért kiáltott”. „Speciális sportfehérneműkkel kezdtük a pályafutásunkat profi atléták számára, hogy tisztán és szárazon maradhassanak akár a hosszabb sportesemények során is, amikor esetleg nincs lehetőségük vécére menni. A vizelettartási problémákkal küszködőknek azonban csak szörnyen kinéző darabok álltak rendelkezésükre. Eszembe jutott, hogy segíthetnék, hiszen az érintett nők is megérdemlik, hogy vonzónak és divatosnak érezzék magukat” – mesélte Riha-Scott. A termék nem tartalmaz betétet vagy műanyagot – különleges anyagból készült, ami magába szívja a folyadékot.