2022. Május 18. szerda
Allergiás a feleségére egy brit férfi: akárhányszor az asszony a közelébe ér, a férfin allergiás roham lesz úrrá.

A 45 éves Darren Young a polietilén-glikol nevű vegyületre allergiás, amely gyakori összetevője különböző kozmetikai termékeknek, például testápolóknak. Az anyaggal való kapcsolat hatására szívverése felgyorsul, akár meg is szűnhet, teste pedig felpuffad – írja az Ananova.

allergiás

Emiatt a buszsofőr csak akkor tud felesége közelébe menni, ha az asszony épp semmilyen kozmetikumot sem használt. „Ha jön a lefekvés ideje, Sue-nak nincs szüksége fejfájásra kifogásként. Elég, ha azt mondja, hogy testápolót használt, az akár meg is ölhet.”

Az allergiás reakciót természetesen nem csak a feleség képes kiváltani, Darren akár egy kocsmában vagy étteremben is rosszul lehet, ahol ápolt nők tartózkodnak.

Az allergia akkor alakult ki, amikor a férfi beteg lába miatt polietilén-glikolos szteroidinjekciót kapott. Az arca feldagadt, a szíve leállt és újra kellett éleszteni. Az orvosok nem tudják, hogy pontosan miért alakulhatott ki nála a túlérzékenység.

Darrennek most már egész életében óvatosnak kell lennie; figyelnie kell arra, hogy mihez ér hozzá, és állandóan magánál kell tartania a gyógyszereit.


Forrás: Vital
2009. 11. 03.
Ossza meg: Kövessen minket:



Vital - egészségügyi linkcentrumKeresés